Los bericht bekijken
Oud 24 februari 2011, 13:44   #210
Pas34
HaarWeb lid
 
Pas34's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2011
Berichten: 82
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Ik vind het idd wel een verbluffend resultaat die HT, hoewel je voor zo'n gering gebied wel 3x bent langsgeweest. Dat litteken zit ook erg hoog, heb je dit vaker gehoord ? Dat is dan weer niet zo positief. Enig idee hoeveel grafts je in totaal gekregen hebt ?

Tis echt spijtig dat fina helemaal niks voor je gedaan heeft. Nog een vraag, hoe heb je de boel kunnen verbergen met toppik ? Het is goed kaal. Dacht dat toppik enkel geschikt is als er nog wat haar zit anders ligt alles op je hoofdhuid en valt het op.
Ik had nog een veel beter resultaat.
Echter heb ik zo'n 12 laserbehandelingen gehad om blauwe puntjes te laten verwijderen die ik jaren geleden bij een tattoo shop had laten zetten tussen m'n haren in.
Er zijn best veel getransplanteerde haarzakjes beschadigt daardoor.
Aantal grafts weet ik niet meer, ergens tussen 2000 en 2500 denk ik.


Dat het litteken zo hoog lijkt komt puur door de stand van de camera.
Ik heb inmiddels een andere foto geplaatst.

Op de foto niet goed te zien, maar ik heb best nog wat vlashaar op me kruin zitten.
Toen ik begon met Toppik jaren geleden had ik nog maar een heel klein kaal plekje op me kruin.
In de loop der jaren is dit steeds kaler geworden, dus ik gebruikte steeds meer toppik.
Ik kwam idd op een punt nu dat het steeds moeilijker werd Toppik te gebruiken op die plek.
Daarom ook dat ik nu dit proces in ben gegaan.

Laatst gewijzigd door Pas34; 24 februari 2011 om 13:47
Pas34 is offline   Met citaat reageren