Los bericht bekijken
Oud 19 januari 2015, 23:50   #798
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Ha k.alend,
Ik snap heel goed dat je zoveel mogelijk live materiaal wilt zien om het echt te beoordelen.
Net zoals FarzM al aangeeft ligt het ongelooflijk veel aan de lichtinval zoals dat natuurlijk altijd met beeldmateriaal het geval is. Maar ja bij iedereen is het toch weer anders.

Je kunt natuurlijk niet een, twee, drie zien of het bij iemand helemaal af is. Ik was na mijn eerste behandeling ook enigszins teleurgesteld omdat ik het eigenlijk veel te licht vond. Maar dat is juist de manier van werken. Dat hebben ze mij toen ook perfect uitgelegd. Als het te donker wordt aangezet kun je uiteraard moeilijk terug. De eerste behandeling is idd een aanzet waarna het vervolgens bij de 2e en volgende behandeling(en) volledig naar je wens wordt afgemaakt. Zo is het in ieder geval bij mij gebeurd. De duidelijkheid en ook de uiterst begripvolle manier van werken heeft mij destijds bij de allereerste behandeling erg snel gerust gesteld.

Het blijft een erg grote stap om de beslissing te maken om het te laten doen. Zeker als je overstapt naar een 'shaven look' als je die van te voren nooit hebt gehad. Ik vond het een van mijn moeilijkste beslissingen. Maar ik ben erg blij dat ik het heb gedaan. Zoals FarzM ook aangeeft heeft het ook mijn leven veranderd. Ik ervaar het na ruim 2 jaar nog steeds als een enorme vrijheid om nergens meer rekening mee te hoeven houden, ja iets op je kop zetten bij felle zon om het te beschermen. Nu dat zijn peanuts in vergelijking met de ellende van voor die tijd.

En tegen anti shine? ja daar is wel wat voor. Ik gebruik het eerlijk gezegd niet erg veel maar heb altijd wel een tubetje aanwezig. En dat werkt erg goed als je last hebt van glans. Het heet L'Oreal Men Expert Pure & Mat en kost ongeveer een euro of 12 per tube. Alle glans verdwijnt dan zowat direct. Per keer dat je het gebruikt heb je er echt niet veel van nodig. Het is een erg verfrissende gel.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren