Los bericht bekijken
Oud 15 juli 2017, 15:48   #1548
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Nogmaals; BCN heeft mijn leven in goede zin positief veranderd.
Ik ben jaren lang bezig geweest om mijn kaalheid te verbergen. Ik heb van alles gedaan. FUT/FUE/Finasteride etc.
Nu ik bij BCN ben geweest ben ik bevrijd van dit allemaal. Ze hebben een top prestatie geleverd. Niemand heeft ooit wat gezien bij mij, en als ik het vertel geloven ze het niet.
Na ruim 2 jaar ziet het er nog perfect uit. Touch UP was in mijn geval helemaal niet nodig, maar wie weet dat ik ooit een keertje terug ga voor een kleine update. maar misschien ook niet.

Hoe iedereen er over denkt is zijn of haar keuze, maar ik zou zoiets als een MHP nooit op besparen en alleen voor het beste gaan. BCN dus in mijn geval en in geval van vele anderen.

Nogmaals, dit is geen spam maar ik wil de mensen die niet weten waar naar toe ze moeten gaan alleen graag willen adviseren mochten ze een MHP willen doen, ze voor zekerheid moeten gaan en dat is BCN.

Verder wil ik daar niet meer op reageren. Als ze dit niet willen geloven dan gaan ze maar naar een ander. Ik en de anderen bedoelen het alleen maar goed,vooral omdat complexen door kaalheid heel erg en jammer kan zijn en ingrijpt op het dagelijkse leven, en een MHP hierin een goede oplossing kan zijn.

Fijn weekend allemaal.

Laatst gewijzigd door Pamo1972; 15 juli 2017 om 15:53
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren