Los bericht bekijken
Oud 4 september 2018, 17:01   #67
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sparge Bekijk bericht
Vorige week op controle geweest bij BeauClinic. Prettig gesprek gehad over de behandeling en het resultaat. Het is niet helemaal dicht maar ik ben er toch erg blij mee. Vooraf aangezien ik helemaal kaal was bij de inhammen en mijn kruin. Nu zitten daar alleen maar implantaten in. En wat het vooral heeft gedaan is ervoor zorgen dat ik me prettig bij mijn haar voel. Ik hoef niet meet te camoufleren maar doe een beetje gel in mijn haar en klaar.

Qua medicatie gebruik ik trouwens alleen nog Dutasteride. Dit om uitval van mijn overige haar te voorkomen.

Ik schat zelf in dat ik rond mijn 50e nog een behandeling ga doen. Om de inhammen nog iets op te vullen maar ook in de tussenzone en de kruin. Maar goed dat duurt nog wel even. Eerst genieten

O ja, nog even over het al dan niet buiten de veilige zone gaan. Daar is geen sprake van. Mijn haarband (met mijn ‘veilige’ haar) is een brede band. Bij andere mensen kan die smaller zijn en kan er minder breed geoogst worden.
Erg mooie resultaat! Verstandig dat je nog even wacht met een vervolgbehandeling. Dan kun je fijn anticiperen op progressie van je kaalheid en de komst van eventuele nieuwe medicamenteuze/chirurgische behandelingen
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren