Los bericht bekijken
Oud 1 februari 2022, 10:20   #57
Lowlandlion
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2021
Berichten: 70
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UlpiaNovio Bekijk bericht
Oeh, heel erg nice! Hoe is de behandeling bevallen bij je? En hoeveel grafts hebben ze bij je getransplanteerd? Misschien een kleine opsomming van vragen, maar erg benieuwd naar meer informatie over je HT! Heb je ook voor de Acell gekozen, en is je aangeraden om Essengen6 te gaan gebruiken?

Ik zit morgen op 4 maanden dus zal dan een update posten. Ik verwacht dat het nog echt moet gaan knallen, maar als ik het vergelijk met 2 weken geleden zie je echt al een groot verschil

Schilvers zijn eigenlijk vanzelf weg gegaan. Ik denk achteraf dat het meer ‘vet’ was en/of in combinatie met misschien wat dode huid of rommel. Dus ben tijdelijk even een andere shampoo gaan gebruiken, en inmiddels weer de shampoo die ik van Esteworld heb meegekregen. Nergens last meer van!

Groetjes!
De behandeling is mij erg meegevallen! Vrijwel pijnloos, wel een lange dag. Pluspunten vond ik dat alles goed verzorgd en geregeld was (informatievoorziening, vervoer, hotel, etc.), minpunten vond ik de drukte in de kliniek (hostess was vriendelijk maar door de drukte ook veel afwezig en de taalbarrière met de artsen/assistenten). Er zijn bij mij 4.000 grafts getransplanteerd, in IJsselstein was de inschatting 3.000 tot 3.500 dus ze zijn zeker voor het maximale gegaan in de kliniek.

Ik heb ook voor de Acell gekozen, ondanks ik hier ook wat twijfels over had, toch gedaan vanuit de gedachte baad het niet dan schaad het niet. Bij mij is ook Essengen6 geadviseerd (start ik volgende week mee) en de Super Haar Formule supplementen van Holland & Barret. Ik gebruik momenteel ook nog de Curegen shampoo vanuit de kliniek, zodra die op is stap ik over naar Neofollics shampoo en conditioner.
Lowlandlion is offline   Met citaat reageren