Los bericht bekijken
Oud 3 maart 2020, 22:52   #10
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Malibu Bekijk bericht
Ik ben dus recent op consultatie geweest bij Prohairclinic, die heeft mijn haar onderzocht/bekeken. Hij zei dat hij geen teken ziet van 'male pattern baldness', buiten de inhammen. Hij zei ook dat hij zelden zo "veel en dikke haren" ziet.



Met verband met de HT zei hij, 'het kan allemaal in praktijk, maar op eigen risico'. '95% van onze jonge patiënten zijn niet tevreden met de dichtheid'.



Want hij raadde mij aan om paar jaar te wachten om te zien, hoe mijn haarverlies vordert.



Hij raadde mij ook af om finastride te nemen, omdat het zelden effect heeft op haarverlies aan de voorkant en omdat het mss negatieve effecten gaat hebben om mijn "gezonde haren".



Echter veel schiet hier ik niet mee op, risico nemen of niet... Ik weet het niet.
Graag hoor ik jullie mening.



Mvg,


Malibuuuuu
Wees blij dat Prohair een eerlijk verhaal geschetst heeft. Er zijn genoeg klinieken die je gewoon een behandeling hadden laten ondergaan om te cashen! En vervolgens met een ontevreden resultaat de deur uit.

Finasteride heeft inderdaad vaak weinig effect vooraan (voor hergroei) en geld vooral als behoud van de huidige haardos. Zonder jouw situatie (duidelijke foto's) kunnen wij daarover niet oordelen.
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren