Los bericht bekijken
Oud 4 maart 2020, 15:24   #12
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 532
Geslacht:
Beste Malibu,

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morientes Bekijk bericht
Wees blij dat Prohair een eerlijk verhaal geschetst heeft. Er zijn genoeg klinieken die je gewoon een behandeling hadden laten ondergaan om te cashen! En vervolgens met een ontevreden resultaat de deur uit.

Finasteride heeft inderdaad vaak weinig effect vooraan (voor hergroei) en geld vooral als behoud van de huidige haardos. Zonder jouw situatie (duidelijke foto's) kunnen wij daarover niet oordelen.
Het probleem met de dichtheid van haartransplantaties komt door het verwachtingspatroon. Het resultaat van een haartransplantatie wordt dan vergeleken met de volle bos haar van vroeger.

Foutje. Dat gebeurt nooit. Je moet het vergelijken met geen haar. En dan kan een behandeling een bevredigend resultaat opleveren. Ik zelf heb 2 haartransplantaties gehad en vergeleken met de tijd dat ik nog een volle bos met haar had, is het resultaat nu minder maar ik ben heel blij mee. Beter als niets. Wil je weer dezelfde volle bos met haar dan is er maar een oplossing .Haarwerken.
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren