Discussie: Kliniekproblemen..
Los bericht bekijken
Oud 17 januari 2019, 15:22   #4
Hodor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 januari 2019
Berichten: 3
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Als geld geen rol speelt dan kun je hier op haarweb kijken of er een goede kliniek te vinden is en als je dan een schifting hebt gemaakt (zoals je al aangaf) dan ga je toch op consult? Stel alle vragen die je kunt bedenken en dan voornamelijk over het beste resultaat (op lange termijn) en vraag om een eerlijk antwoord. Als ik enige twijfel heb over een product die men levert dan stel ik letterlijk de vraag "even een heel eerlijk antwoord: is dit wel geschikt voor...???" En aan de reactie of uitleg kan ik vaak wel zien of men echt achter hun product staat of eerlijk is. Dat kan alleen op consult. Je gemoedsrust is bij dit soort dingen toch belangrijk! Gooi al je wensen en verwachtingen op tafel en kijk welke kliniek het dichtst bij je wensen komt. Succes!

Ohja, ik denk overigens dat je minder recente ervaringen van de klinieken hier in de buurt tegenkomt vanwege de financieel goede deals die voornamelijk in Turkije gesloten kunnen worden. Je bent jong en wilt wat, maar jongere mensen hebben meestal niet even 5 tot 8 duizend liggen.
Ah yes dat klinkt inderdaad duidelijk. Toch weet ik van mezelf dat ik uit een consult het nog niet 100 procent weet. Ik zou graag ook mensen spreken of zien die er geweest zijn.

Dat van dat kostenplaatje klinkt wel logisch inderdaad. Maar toch zou ik het fijn gevonden meer posts te zien voor nederland en omliggend. Ik heb op het moment moeite mijn keuze te maken naast het consults gedeelte. Vandaar ook dat ik hoop met mensen in contact te komen die in nederland en omliggend zijn geweest met deze post.
Hodor is offline   Met citaat reageren