Los bericht bekijken
Oud 11 december 2020, 18:04   #4
Apske90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 november 2020
Berichten: 72
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Wat is je leeftijd?

Wat doe je op dit moment al aan preventie? Minox en/of fina?
Heeft de kliniek je geadviseerd om medicatie te gebruiken?
heb je de kliniek jouw wensen verteld?

Kruin wordt door ferudini bijvoorbeeld omschereven als de black hole. Het gebied is altijd groter dan dat je zou denken als patient. Het kost dus vele grafts om enige optische dichtheid te bereiken.

https://www.feriduni.com/images/FUT/...ole_theory.pdf
Dank voor je reactie. Ik ga het bekijken. Iets boven mijn achterhoofd zit er veel haar en wat heel snel groeit. Ik verwacht dat dit ook veel multigrafts zijn. Gezien ik al langer haar heb gehad en het mijn kruin goed bedekte, is het niet handiger om vol op de kruin te focussen? Middengebied ziet er kalig uit, maar ik hoopte eigenlijk dat het met de XL hair weer terug zou komen? Hoe kan je dat onderzoeken?

Ben 30 jaar en ik heb vroeger finasteride voorgeschreven gekregen maar had kinderwensen dus ben er mee gestopt. Heb ook begrepen dat finasteride ook alleen helpt als je je hele leven ermee doorgaat en als je stopt dat alles weer uit valt.

Ik heb voordat mijn haren begonnen met uitvallen een eczeem gehad. Ik zie heel klein haartjes groeien en is echt niet kaal maar het is zo dun! Mijn vader had het ook en kreeg een crème. Al zijn haren groeiden terug. Hij is nu 72 jaar en 0,0 kale plekken.

Laatst gewijzigd door Apske90; 11 december 2020 om 18:07
Apske90 is offline   Met citaat reageren