Los bericht bekijken
Oud 18 juni 2020, 11:56   #14
mjds
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2020
Berichten: 109
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dexter2020 Bekijk bericht
Deze foto is van 11 juni 2020. Ik heb alleen problemen bij mijn inhammen, waar ook haartransplantatie heeft plaatsgevonden. Net wat je zegt, de haren zijn allemaal uitgevallen en/of het lijkt erop of geen transplantatie heeft plaatsgevonden :-( . Maar dat schijnt dus gebruikelijk te zijn. Ik krijg nu regelmatig van vrienden te horen, heb je voor dit resultaat zoveel geld neergelegd...Maar goed, als ik hier bij haarweb de andere topics lees met HT, gaat beginnen met groeien vanaf 4 maanden...
Ok, ik wist namelijk niet zeker of die laatste foto van vóór of juist na de HT is. Maar nu je zegt dat deze foto van 11 juni is, dan vind ik het positieve dat ik geen zichtbare shockloss zie.
En als ik de andere verhalen op deze forum goed begrijp, dan is het normaal dat de getransplanteerde haren eerst uitvallen, zodat het gaat teruggroeien (na circa 3 maanden). Hoop van harte dat je hier z.s.m. resultaat van ziet.

Mocht dat te lang duren of mocht het helemaal niet gebeuren (waar ik niet van uit ga), is dat dan iets wat onder hun "levenslange groeigarantie" valt? Ik vroeg mij af of je weet wat zij hieraan gaan doen?

Maar goed, dat is nu nog zeker niet het geval. Ik ga er ook gewoon vanuit dat het groeien gaat komen. Dus als je het er voor nu nog niet over wil hebben, begrijp ik dat.

Ik kan het even nergens teruglezen, maar klopt het dat je een FUE behandeling hebt gekozen i.p.v. DHI? Wat heeft jou tot die keuze geleid?

Laatst gewijzigd door mjds; 18 juni 2020 om 12:08
mjds is offline   Met citaat reageren