Los bericht bekijken
Oud 4 mei 2019, 13:18   #5
Flap
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2014
Berichten: 34
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikeye Bekijk bericht
Volgens mij kun je hier al voldoende ervaringen vinden met verschillende klinieken en aan de hand daarvan een keuze maken. Heb je daar dan serieus top 3 lijstjes voor nodig van een minimaal aantal personen? Wat advisor al zegt, als je nu al een kliniek hebt waar je een goed gevoel bij hebt en die qua ervaringen van anderen goed bekend staat is de keuze toch al gemaakt? Tenminste dat zou ik persoonlijk zo zien.
Dit soort reacties begrijp ik nooit zo goed. Wij zijn hier toch om elkaar te helpen?

Ik zoek hulp bij het maken van een keuze en plaats een oproep om een reactie te krijgen van mensen die ervaringen hebben met méérdere klinieken en dus een vergelijking kunnen maken. Dat zijn er niet zoveel. De meeste ervaringen die ik lees gaan over mensen die één kliniek (al dan niet meerdere keren) hebben bezocht.

In plaats van op mijn vraag te reageren (je kunt ook niet reageren) probeer je me ervan te overtuigen dat ik bij mijn eerste keuze moet blijven. Dat is niet echt behulpzaam, zou ik zeggen. Temeer ook omdat ik ook uitleg waarom ik graag nog bij een andere kliniek op consult wil.

Dus om in te haken op je opmerking “Tenminste dat zou ik persoonlijk zo zien”: Nou, ik dus niet.

Het zal vast goed bedoeld zijn, begrijp me niet verkeerd. Maar het is geen antwoord/reactie op mijn vraag en dus heb ik daar niet zoveel aan.
Flap is offline   Met citaat reageren