Los bericht bekijken
Oud 31 januari 2021, 03:45   #15
Apske90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 november 2020
Berichten: 72
Geslacht:
Ga nog liever dood dan dat ik me nog een keer laat verdoven..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucb Bekijk bericht
Dag allemaal

Ik wil mijn ervaring met jullie delen om eventueel andere mensen te kunnen helpen met hun beslissing ook een transplantatie te ondergaan. Ik ga niet te veel in details treden er zijn in dit forum al zeer uitvoerige verslagen te lezen waarvoor dank. Voorafgaand mijn keuze bij welke kliniek heb ik bij verschillende instituten mijn foto’s opgestuurd om een keuze te maken. Ik ben 1 keer niet geschikt bevonden als kandidaat wegens (kaalheid te ver gevorderd) mijn leeftijd is 58 jaar enkel op basis van toegestuurde foto’s geen consultatie dat heeft mij doen twijfelen en heb 3 instituten bezocht voor eventueel een haarstukje. Tot mijn verbazing raden ze mij een transplantatie aan. Ben dan terug mijn zoektocht begonnen op dit forum. Voor mij was belangrijk dat het consultatie en de ingreep door een dokter gedaan werd. En zo kwam ik bij FueGenix terecht . Er werd besloten om de ingreep in 2 behandelingen uit te voeren. De 1 keer haarlijn en het deel er juist achter met 2400 grafts. De 2 behandelingen bovenop en de kruin met nog eens 2000 . De 1 ingreep is vorige week gebeurd en de 2 volgt na ongeveer 6 a 8 maanden . De behandeling is voor mij 100 % meegevallen . Er is 1 zaak waar ik vooraf bang voor was. In bijna alle transplantatie besprekingen staat te lezen dat de verdoving heel pijnlijk is. Heb geen angst voor de verdoving. De eerste prikken zijn achteraan het hoofd . Die voel je maar doen absoluut geen pijn. De tweede reeks prikken zijn op het voorhoofd een paar voel je meer, maar kan je vergelijken met de verdoving bij de tandarts . Ik zal regelmatig update, ook van de 2 behandeling
Apske90 is offline   Met citaat reageren