Los bericht bekijken
Oud 20 januari 2022, 12:27   #18
Tafelpoot
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juni 2021
Berichten: 25
Geslacht:
Update 6 maanden

Van de voorkant ben ik al langer uitermate tevreden. Nu begin ik ook helemaal tevreden te geraken van de kruin. Enkel met lichtinval kijk je er nog door. Daarom een foto met lichtinval en eentje zonder.

Vorige maand heb ik kontakt gehad met dokter Ahmad. Volgens hem ben ik nu pas half weg. De haargroei zou nog maar 50% zijn. De voorkant geraak ik al moeilijk met een kam door. Als de kruin nog maar 50% is, wordt het helemaal boven verwachting. Zeker omdat bij de operatie met dokter Ahmad werd afgesproken de kruin enkel "dekkend" te maken, om zoveel mogelijk grafts te kunnen gebruiken aan de voorkant. Daar heb ik mee ingestemd, maar dat "dekkend" begint nu al overeen te komen met wat ik maar had kunnen verhopen.

Dat is dus ook het voordeel met Fuegenix. Alle contacten verlopen met de haarchirurg zelf. Nooit dus met een assistent of een telefoniste. Dadelijk diegene die weet hoe de vork in de steel zit. Dat is een enorm pluspunt.

Ben je een rustzoeker en/of een twijfelaar: bij deze haarchirurg hoef je niet verder te twijfelen. Dan kan je op beide oren slapen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Voorkant 2.jpg‎ (13,2 KB, 126x gelezen)
Bestandstype: jpg Kruin.jpg‎ (2,2 KB, 409x gelezen)
Bestandstype: jpg Kruin lichtinval.jpg‎ (3,5 KB, 408x gelezen)

Laatst gewijzigd door Tafelpoot; 20 januari 2022 om 12:33
Tafelpoot is offline   Met citaat reageren