Los bericht bekijken
Oud 26 april 2017, 00:23   #4
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fireofdoom Bekijk bericht
@Pietjeee Bedankt voor je reactie. Momenteel ben ik gestart met minox om mijn kruin wat 'steviger' te maken. Op consult bij kliniek Veldhoven zeiden dat hier minimale aantasting zat en ik dit waarschijnlijk wel zou kunnen oplossen met minox.

Ik heb wel de knoop doorgehakt om mijn inhammen te laten opvullen bij deze kliniek. Ondanks mijn jonge leeftijd wil ik dit toch graag laten doen, immers gaat er toch nauwelijks haar groeien op mijn inhammen hoeveel medicatie ik ook gebruik.

Over finasteride twijfel ik nog, ik wil even een half jaar afwachten wat minox voor me doet en evt starten met finasteride na de HT. Ook zit ik pas in een nieuwe relatie en ondanks dat de kans op bijwerkingen klein is, zou ik niet willen dat dit middel hier invloed op heeft. Wat is zelf je ervaring betreft fina?
Ik zou je wel aanraden om minoxidil buitenom de apotheek te kopen, gaat je echt honderden euro's schelen!

Ik ben zelf 23 en had eigenlijk vorige maand een afpsraak bij veldhoven, alleen door een shedding ging het niet door.

Ik gebruik zelf saw palmetto met pompoenpitolie capsules als zijnde natuurlijke vervanger voor finasteride.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren