Los bericht bekijken
Oud 30 juni 2014, 09:07   #2
Rollercoaster
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 maart 2004
Berichten: 275
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door charliegirl Bekijk bericht
Hoi,

Een vraagje: ik lees hier regelmatig negatieve commentaren op Dr Boersma. Waarom is dat?

Ik was wat aan het googlen over AGA (bij vrouwen), vond allerlei info en ook een filmpje, en mij lijkt hij heel deskundig. Op een filmpje zag je hoe hij bij een vrouw een heel gedetailleerde analyse deed bvb. Zelf heb ik al heel wat onkundige en onwetende artsen getroffen, ik zou maar wat blij geweest zijn als iemand zo grondig te werk ging, moet ik zeggen. Hij is ook niet bang om dutasteride voor te schrijven, zag en las ik.
Ook ik heb duta geslikt, met heel goede resultaten, en overweeg om het opnieuw te slikken omdat het weer helemaal mis is met mijn AGA.
En ik overweeg om ook een afspraak met Boersma te maken.
De meeste mensen die negatief zijn over Boersma vinden hem te commercieel ingesteld denk ik. ( schrijft finasteride voor van eigen merk voor een erg hoge prijs ) Hoe lang heb je dutasteride gebruikt en wat waren jouw resultaten? Zoals je wellicht op de website van intermedica ( boersma ) hebt gelezen mogen finasteride en dutasteride in Nederland sinds 2012 niet meer worden voorgeschreven aan vrouwen. Ben bang dat als je dutasteride opnieuw wilt proberen je het via het web zult moeten bestellen.
Rollercoaster is offline   Met citaat reageren