Los bericht bekijken
Oud 3 november 2017, 22:21   #1
Suus6
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 november 2017
Berichten: 1
Geslacht:
Question Afrokapsel na chemo. En wat moet ik er mee doen?

Hoi allemaal,

Mijn eerste berichtje hier. Ik heb me aangemeld omdat ik met ‘mijn handen in m’n haar zit.’ 😉

Tot ik kanker kreeg had ik lang blond haar met slag. Door chemotherapie heb ik ruim een jaar geen haar gehad. Mochten er ooit vragen zijn over haarwerken, die ervaring heb ik wel! 😉

Mijn haar kwam terug. Hoera! Maar momenteel weet ik het even niet meer. Het kwam bruin terug wat ik inmiddels weer wat blonder heb gekleurd met high-lights. Mijn haar is nu echter enorm krullend, eerder prima te doen en sinds een tijd ‘stijl/fohn’ ik mijn pony glad. Ik ga natuurlijk door alle lastige lengtes!
Ik krijg uit mijn omgeving steeds meer geluid dat ik mijn haar niet meer moet stylen en dat sommigen ‘een moord zouden doen voor mijn kapsel.’ Dusss...

Ik weet het niet meer nu en zoek jullie tips! Ik heb een hele goede kapper vind ik maar hoor graag meer geluiden.
Hoe verzorg ik mijn haar het beste? En hoe hou je een afro in model?
Enig nadeel, ik heb een gevoelige hoofdhuid, veel allergieën en ‘haarpijn’ overgehouden aan de chemokuren.
Bedankt voor jullie reacties!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 6D304420-57EC-42FD-91B3-968435CDD50C.jpg‎ (144,3 KB, 17x gelezen)
Bestandstype: jpeg 937BA640-643C-4B72-A2F7-6F50E695B45D.jpeg‎ (52,9 KB, 15x gelezen)
Suus6 is offline   Met citaat reageren