Los bericht bekijken
Oud 27 november 2020, 11:20   #4
Oguz Khan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 november 2020
Berichten: 12
Geslacht:
Zoals beloofd hierbij een kleine update. Er zijn nu precies 5 weken verstreken na de behandeling. Rode plekken zowel voor als achter nog wel zichtbaar, maar aanzienlijk minder dan in het begin. De shockloss is minder hevig, bij iedere wasbeurt zie ik nog wel eens een haartje uitvallen maar dat is lang niet meer zo heftig als in de 2e en 3e week. Eigenlijk te verwaarlozen. Ik probeer er wat model in te houden door de zijkanten en het donorgebied op te scheren. Maar vanaf nu gaat dat wel vervelend worden met die wat langere donshaartjes boven. Kwestie van geduld hebben en afwachten.

Verder gebruik ik na de wasbeurten (ik heb nog steeds de shampoo en schuim van de kliniek) 100% pure en biologische argan olie en voedingssupplementen:
- Vitamine B complex (m.n. vitamine B8 is van belang)
- Calcium, Magnesium, Zink pillen
- Selenium pillen

Ik ben zelf zeer tevreden over het proces tot nu toe. Heb heel af en toe nog jeuk en wel last van puistjes / acne achtige uitslag. Ook voelt de hoofdhuid boven (ontvangstgebied) nog enigszins gevoelloos, maar dat herstel duurt wat langer heb ik heb gelezen. Bijgaande foto's zijn van vanochtend.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG-8215.jpg‎ (153,2 KB, 324x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG-8220.jpg‎ (155,3 KB, 275x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG-8225.jpg‎ (149,9 KB, 237x gelezen)
Oguz Khan is offline   Met citaat reageren