Los bericht bekijken
Oud 1 december 2004, 15:48   #3
Druifstuif
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 335
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalevandaal
Ik denk dat onderzoekers naar dit lastige fenomeen stuiten op ingewikkelde processen die er bij komen kijken. Ik denk wel dat er binnen 10 jaar een soort heilige combinatie van middelen bekend is, die samen de MPB stevig aanpakken. Tegen die tijd verwacht ik dat Gen-therapie ook zijn intrede doet, en misschien ook Hair-Multiplication.


Ciao
Dit is dus precies het denken wat je vaak ziet bij het bestrijden van allerlei kwalen. Er wordt, niet op de laatste plaats door gerenomeerde wetenschappers, de verwachting uitgesproken dat met doorontwikkeling en combinaties van de huidige medicijnen binnen 10 jaar een doorbraak bereikt wordt. Maar wat zie je in de praktijk? 50 jaar kankerbestrijding en nog steeds gaat zo'n beetje de helft er aan dood, niet bar veel verbetering de laatste tientallen jaren dus.

Aids, zelfde verhaal, ik weet nog goeddat in de jaren 80 wetenschappers toch wel durfden te beweren dat er binnen 10 jaar een vaccin zou zijn...

En dan hebben we het hier over ziektes waar ongelooflijk veel onderzoek naar wordt gedaan....

Wat betreft Gen-therapie, min of meer het zelfde verhaal, ook hier worden al meer dan 10 jaar de meest wilde beloftes mee gedaan, vooralsnog is de praktische toepassing zo goed als nul.

HM is iets wat ik wel zie als een middel wat binnen 10 jaar een stuk verder zou kunnen zijn, maar dit beschouw ik niet echt als wondermiddel, omdat het aga niet stopzet. Je kweekt nieuwe haren die niet/minder gevoelig zijn voor AGA en gaat die transplanteren.
__________________
Regime:
3 x 160 mg SP van Cheapregaine per dag
1 mg fina per dag
3 tot 5 keer per week wassen met rooscure
Vit B complex
5 mg Cetirizine per dag sinds 1-1-2005
Druifstuif is offline   Met citaat reageren