Discussie: Hairmultiplication
Los bericht bekijken
Oud 4 juli 2006, 09:26   #14
Tekkel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 maart 2006
Locatie: Randstad
Berichten: 32
Ha, als dat met stamcellen in Rusland echt kan, dan weet ik het wel! Dan maak ik een vreugdedans!
Weet iemand of je dan wel alles terugkrijgt? Ik wist dat ze dergelijke dingen deden als verjongingskuur (stond vorig jaar een artikel in The Guardian, dat ik misschien nog wel bewaard heb), maar dat het ook voor haren kon?

Kan dat ook als je al NW4 of 5 hebt? Want ja, nu heb ik wel 2, maar nog geen geld. Als ik geld heb, dan zit ik vast in een hoger stadium.

Overigens is 25 mille geen geld als je een volle kop haar terugkrijgt en erbij kunt lopen als Neef Het. Een auto is duurder...

Bovendien zou het me ook worst wezen zelfs als je een half jaar met een bloederige kop rondloopt. Het doel heiligt de middelen!

Als iemand daar info over heeft en ook voornamelijk of het allemaal kan met een verdergevorderde kaalheid, dan ben ik heel dankbaar.

groeten!

P.S. (en ik zal het in het betrefffende draadje ook plaatsen) Hoewel ik het uit principeoverwegingen verafschuw, lijkt het erop dat ik, sinds ik semi-vegetarisch ben geworden (dat betekent 2x per week nog maar vlees, de rest vis en sojarommel), ik herhaal, LIJKT het erop, dat mijn haar dat 'waardeert', om het heel voorzichtig uit te drukken en niemand valse hoop te geven.
__________________
------------------
3x 210 mg Saw Palmetto
1 beker sojamelk
Rooscure
groene thee
ijzer + zink
ietsje minder vlees
ietsje minder alcohol
****
Denk over: Propecia

Tekkel is offline   Met citaat reageren