Los bericht bekijken
Oud 25 januari 2012, 14:41   #10
BartLuijten
HaarWeb lid
 
BartLuijten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 december 2011
Locatie: Meijel
Berichten: 15
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Als ik nu bijvoorbeeld 'man', 'hoofd', 'haaruitval (kalend)' en 'eerfelijke kaalheid (alopecia androgenetica)' invul (eerfelijke heeft een e te veel), dan krijg ik maar 2 opties bij behandeling 'propecia (finasteride)' en 'transplantatie (haar)'.

Als het gaat om medische opties, dan zou minimaal minoxidil er nog bij genoemd kunnen worden. Misschien ook dutasteride, hoewel ik niet weet of dat ooit vrijgegeven is als haargroeimiddel (het wordt soms wel door dermatologen voorgeschreven). Bovendien zijn er nog andere opties. Namelijk acceptatie (wellicht met hulp) en camouflage; een haarwerk.

Heb je een tip hoe mensen hier het best kunnen helpen om hun ervaring vast te leggen? Is het een kwestie van hun regime in te voeren?
Beste Anthonie,
Ik heb de zoektoch ook even uitgevoerd en ik zag hetzelfde gebeuren. Dit heeft te maken met de combinatie welke je ingegeven had. Blijkbaar zijn de behandelingen niet met deze combinatie ingevoerd. Wanneer je dus "waar" en "wat" verwijderd worden zoiezo alle opties zichtbaar. Ook als je op "genereer advies" drukt worden ze allemaal zichtbaar.
Ik heb de combinatie nu wel toegevoegd dus bij de volgende zoektocht wordt dit wel zichtbaar.
Ook heb ik Dutasteride toegevoegd. Het mooie van deze site is nl. dat wanneer niemand dit product graag gebruikt, zal het onderaan in de lijst blijven staan. Alleen goede producten komen bovenaan te staan.
BartLuijten is offline   Met citaat reageren