Los bericht bekijken
Oud 26 juli 2012, 22:42   #10
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Hey Atonba,

okey ik ben benieuwd.
Ik moet je direct wel even waarschuwen dat je je optimale stimulatie-protocol moet berekenen, al zou dat er ook bij gegeven moeten zijn.

Als ik het goed heb is elke dag 21 minuten stimulatie teveel. Omdat je dan teveel gaat stimuleren worden je cellen overgestimuleerd en word de werking teniet gedaan (het is niet slecht, maar het werkt ook niet). Met een dergelijke helm zullen de diodes over het algemeen meestal op dezelfde plek zijn.

Het feit dat je zegt dat het mooi afgewerkt en 'designy' is spreekt mij een beetje tegen, omdat dat nu net wat mis is met de haar-wereld (en wrs de hele cometische/medische wereld). We maken het flashy en hip en dan is het een goed product, zonder teveel over de onderliggende dingen na te denken. Zeg inet dat die oaze helm slecht is, het is zeker een mooi begin! Maar je betaald een paar honderd euro voor dat flashy design, en dat hadden dus ook nog een keer 69 diodes kunnen zijn.

Dat de diodes de schedel raken klinkt mij een beetje eng? Diodes kunnen in een krappe ruimte toch flink opwarmen. Er zijn weleens meldingen gemaakt van mensen die zich verbrand hebben aan diodes.

In ieder geval succes ermee!
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren