Discussie: Seborroïsch eczeem
Los bericht bekijken
Oud 21 maart 2012, 03:59   #1290
Edy_Spaghetti
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 maart 2012
Berichten: 8
Seborroïsch eczeem rond de mond en neusvleugels

Beste mensen,

Ben blij dat ik jullie gevonden heb, en waarbij nog gepost wordt tot de dag van vandaag. Hoop dat iemand mij kan helpen hiermee.

Heb dit probleem al zeker 3 jaar. Snap in godsnaam niet hoe ik dit opeens heb gekregen. Ben naar huisarts geweest en heb allerlei middeltje gekregen, alleen weet ik niet precies meer wat. Maar dit hielp niet. Toen ben ik naar de dermatoloog gegaan. Ze hebben vastgesteld dat het SE is. Ik heb van hun toen ketaconazol shampoo, ketaconazol creme en triamcinolon creme gekregen. Dit 4 tot 6weken volgehouden en toen ermee gestopt. het hielp, maar later kwam het weer terug. Vervolgens ben ik teruggegaan naar de dermatoloog, en hun zeiden ja veel kunnen we niet doen, het is chronisch. En ze hebben me weer hetzelfde stront gegeven.

Heb dit voor lange tijd volgehouden en eerlijk gezegd krijg je er gewoon de schijt van SE. Als ik stop dan krijg ik rond mijn mond schilfers en langs me neusvleugels ook maar dit gaat gepaard met hardnekkige roodheid en branderigheid. Ook krijg ik nu vaker langs me neusvleugels harde rode bultjes die de dag erna puisten zijn. Pfffff gebruik tot de dag van vandaag elke dag een soort mix van ketaconazol creme en triamcinolon. Wil zo graag stoppen, maar durf het niet. Ik weet ook niet wat ik anders kan gebruiken wat effectiever werkt.

Heb een nieuwere versie zeg maar van die mix creme's omdat die oude al op is, maar toen ik opsmeerde gisteren kreeg ik de volgende dag van die rode bultjes rond me neusvleugels. En het probleem is ook dat de houdbaarheidsdatum al afgelopen is sinds oktober 2011, maar ben momenteel niet in Nederland..Pfff ik weet me echt geen raad, durf echt soms niet naar buiten door deze onzin.

Laatst gewijzigd door Edy_Spaghetti; 21 maart 2012 om 04:08
Edy_Spaghetti is offline   Met citaat reageren