Los bericht bekijken
Oud 6 april 2021, 15:43   #26
Hairgroww
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2019
Berichten: 128
Geslacht:
HET IS DOODSTIL VANUIT DE KANT VAN DE TOPICSTARTER(Prohair)
Ze dachten slim te zijn om de uitslag openbaar te maken om meer vertrouwen te wekken en mensen NOG MEER te misleiden, maar zijn vergeten dat het hier gaat om de kwaliteit ervan, en dat is vanuit deze uitslag aan de buitenkant absoluut niet te bepalen. Misleiding en nog eens misleiding!!!
Dit is pure marketing voor deze oplichterij, maar vergeet niet ook al is de leugen zo snel, de waarheid achterhaalt haar wel!
En dat is precies wat er nu is gebeurt!

PROHAIR: Het zal jullie sieren als jullie stoppen met deze oplichterij(DNA-test) nu iedereen, zowel Professoren als leken/patiënten hebben aan den lijve ondervonden dat deze test pure oplichterij is en zelfs gevaarlijk kan zijn EN OOK TALLOZE MENSEN HEEFT GESCHAADT, WAAR JULLIE OOK VAN OP DE HOOGTE ZIJN!!!
Snap dat het heel erg lastig is wanneer je zo makkelijk en ook zoveel geld mee kunt verdienen door in 10sec een simpele wangslijm af te nemen hiermee te stoppen,
maar vergeet niet dat jullie met deze oplichterij jullie credibiliteit op het spel zetten en op termijn als kwakzalvers zoals HASCI zullen worden neer gezet hier!
HASCI durft zich hier op dit forum absoluut niet te vertonen, en jullie gaan nu ook deze kant op en durven amper meer te reageren op jullie eigen gestarte topic en tevens op jullie eigen zogenaamde hightech fake DNA-behandeling!

Heb a.u.b. ook een beetje medelijden met patiënten die behoorlijk lijden onder hun kaalheid i.p.v. dagelijks hieraan bakken met geld te verdienen, en ga ze niet nog eens nog meer de grond in trappen en misleiden. En of dat nog niet erg genoeg is ontnemen jullie door deze false DNA-test patiënten medicatie die goed voor hen werkt, zoals bij mij het geval was.
Kreeg gewoon te horen volgens deze Neppe DNA-test dat Tretinoïne totaal ongeschikt was voor mij, terwijl ik juist met deze medicatie na jaren van shedding binnen 5 dagen mijn haaruitval totaal stopte! Zelfs mijn kapper merkte dat direct op na amper 1 minuut bij hem op de stoel te hebben gezeten! En omdat ik volgens deze test te horen kreeg dat deze medicatie niets zal doen bij mij heb ik heel lang rond gelopen zonder deze medicatie te gebruiken met onnodig nog meer haarverlies en kaalheid!! Ik kan het niet vaak genoeg herhalen, deze test is niet alleen oplichterij en pure geldklopperij en tijdverlies, maar kan ook nog eens zeer gevaarlijk zijn voor je haren!!
PROHAAR: DENK MAAR HIER IS GOED OVER NA, EN OOK AAN DE SCHADE DIE JULLIE HIERMEE MENSEN BERROKENEN, EN KAP MET DEZE CRIMINELE ACTIVITEITEN!!!!

Laatst gewijzigd door Hairgroww; 6 april 2021 om 21:35
Hairgroww is offline   Met citaat reageren