Los bericht bekijken
Oud 15 oktober 2022, 10:21   #45
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
2 a 3 maanden na een ht is echt de ergste periode. Ikzelf kon toen wel door de grond zakken want je ziet er niet uit.

Over een paar maanden ziet het er een stuk rooskleuriger uit. Je hebt wel een mooi litteken na 2 fut's. Wie heeft dat gedaan?
Ik ben eerder bij transhair geweest . Dr K. Leonhardt heeft dit 2x gesneden in 2004 en 2005. het was toen wel anders. ik werd toen niet volledig kaal geschoren. ook had ik toen geen puisten zoals ik nu heb. ik heb nu steeds last van dikke etter puisten in het ontvangstgebied terwijl ik 49 jaar ben en verder nooit geen last meer van puisten heb. ik hoop dat het snel gaat groeien. ik neem veel extra Amino's speciaal voor mijn haar en andere supplementen plus vitamines allemaal gericht op de haargroei. ik rook en drink nooit alcohol, eet gezond, heb voldoende beweging en ik sport elke dag. als de nieuwe haargroei mislukt dan ligt het zeker niet aan mij.





Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tampert II Bekijk bericht
Wat zijn biopteringen? Als ik Google op biopteringen krijg ik deze post als zoekresultaat.
Ze bedoelen waarschijnlijk dat er grafts uit de donor gehaald zijn waarvan de wortel is blijven zitten. Mocht dat zo zijn dan is er niets ongefundeerd aan jouw kritiek.
Dat is helemaal juist. Visus probeert mij nu af te poeieren met hun eigen klachtencommissie , ook hier trap ik niet in.
hairry is offline   Met citaat reageren