Los bericht bekijken
Oud 16 augustus 2006, 10:32   #11
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo sluis
Ja, en ik vind dat kaalheid nog steeds bij het leven hoort. Want de medische oplossingen vind ik nog niet goed genoeg. Veel mensen laten zich gek maken door de reclame. Daar kun je erg ongelukkig van worden.

En elke man wil wel een relatie met het mooiste meisje uit de buurt. Maar dat kan niet. Zelfs niet als we allemaal veel haar zouden hebben. Dat moeten we accepteren.


Mannen kunnen ook een relatie zoeken met een vrouw die ouder is dan zijzelf. Dat kan veel leuker zijn dan het lijkt. En het zou veel psychisch leed voorkomen.
niet alleen het mooiste maar ook een bijzonder meisje.
er zijn zat barbiepopjes maar als ze niet iets speciaals hebben (x-factor) dan houdt het ook snel op.

en ja ik ga gewoon voor een mooi meisje. in die zin vind ik uiterlijk wel belangrijk. je kunt overal wel tevreden mee zijn maar je mag ook best iets moois najagen. anders kan ik wel stoppen met studeren en gaan werken als inpakker en blij zijn met een golf 2 uit 1988.

ik stel eissen aan het leven, aan mezelf en aan anderen. ik verwacht veel van een vriendin zoals ik ook accepteer dat zij verwacht dat ik mijn best doe.
en uiterlijke verzorging is daar ook een essentieel onderdeel van.
niet alleen persoonlijke hygiene maar ook jezelf goed presenteren.
en helaas vind ik inhammen niet positief bijdragen aan mijn uiterlijk dus doe ik er wat tegen.

ik ben veeleissend maar ik moet zeggen dat ik ook een paar bijzondere meisjes heb gehad, en sommigen horen wel tot de mooiste meisjes van de buurt naar mijn inziens (nu nog steeds )
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren