Los bericht bekijken
Oud 3 juli 2005, 23:21   #4
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Lieve mensen,

Sorry voor mijn afwezigheid hier op het forum. Het klinkt natuurlijk cliché, maar ik heb het gewoon veel te druk...
Ik werk full-time, heb een gezin én de studies (ben trouwens geslaagd met onderscheiding! Joepie... da's nie slecht voor zo'n ouwe madame! )
Ik voel me bijzonder goed, leef voluit en geniet, heb alweer een mooi dosje haar, jawel... ben de ttm goed de baas, en dat komt omdat ik zo goed voor mezelf zorg! Sorry, maar het is echt niet meer dan dat.
Het gevolg daarvan is, dat ik weinig op haarweb kom, dat ik probeer om het verleden los te laten, dat ik energie steek in mijn gezin en mijn beste vrienden, dat ik tijd inlas voor mezelf om NIETS te doen én dat ik me daar niet schuldig om voel, dat ik zo veel mogelijk probeer om niet te moeten en dat ik de dingen die ik toch moet doen, met zo veel mogelijk plezier doe...
Onze pc is helemaal in beslag genomen door virussen, zo erg dat ik zelfs niet meer op Internet kan (zit nu op het werk te typen en dat mag eigenlijk niet, foei...). Maar we vertrekken donderdag met verlof en tot nader order zal de pc niet hersteld worden, effe afkicken.
Dus, lieve mensen... sorry Janika, onze afspraak kan niet meer doorgaan, ik beloof je dat ik in augustus opnieuw contact met je opneem.Wat het boek betreft: dat is niet meer te vinden in de boekhandel. Ik heb er zelf een 50-tal opgekocht die ik kan doorverkopen en dat is de enige manier om er aan te komen!
Vanuit Nederland stuur je een envelop met daarin een aan jezelf ge-adresseerde bubbel-envelop met daarin 20 euro. Ik stuur dan in die bubbel-envelop een gesigneerd exemplaar van het boek terug. Vanuit België hoef je niets op te sturen. Alleen effe bellen en je naam en adres doorgeven, dan geef ik het rekeningnummer door en stuur het boek op.
Tel 0477 / 510 845

Maar, even geduld: van 7 tot en met 21 juli zit ik met mijn man ergens in een piepklein bergdorpje in de Pyreneën, te genieten van rust en natuur. Tijd ook om te bezinnen hoe het nu allemaal verder moet. Even stilstaan bij mezelf om na te gaan wàt ik nu echt wil...

Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte en geloof in jezelf!
Liefs Bolleke, Daniëla
bolleke is offline   Met citaat reageren