Discussie: Terug
Los bericht bekijken
Oud 4 maart 2007, 15:22   #1
ilse47
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 48
Terug

Hallo iedereen,
voor mij is het al een tijd geleden dat ik hier op het forum iets van mij heb laten horen. Dat komt onder andere omdat het voor mij een heel drukke tijd is geweest waarin er heel wat (stresserende en minder leuke dingen) gebeurd zijn. Tot voor kort had ik de ttm ook redelijk onder controle. Ik trek wel nog dagelijks, en redelijk veel vind ik, maar ik zat er niet zo mee omdat het eigenlijk niet zichtbaar is (dacht ik). Tot vorige week een collega me deed schrikken. Ze vertelde dat ze gedroomd had, en in die droom zag ze mij met extreem uitgedund haar boven op mijn hoofd, en nog gewoon haar op de zijkanten, en ze begreep het niet hoe het kwam dat ze zoiets gedroomd heeft. Ik begrijp het ook niet goed maar voel me wel onzeker, en trek daarom deze week precies veel meer. Normaal gezien weten de collega's denk ik niet dat ik dat doe, maar wel dat ik veel voel aan mijn haar. Ik trek wel op het werk, maar ik vermoed dat niemand dat ziet. Ofwel (mijn haar is bovenaan inderdaag wel dunner, maar voorlopig nog zonder kale plekken) heeft zij dat dunne onbewust gezien en dat in haar droom uitvergroot. Ik was er alleszins efkes nie goe van.
En dan net nu ik defenitief verhuisd ben. Ik heb gene vriend, en zit dus elke avond alleen, en das dus ook nie echt bevorderlijk.
Ik ben het boek van bolleke opnieuw beginnen lezen, en het is onbeschrijfelijk hoeveel emotie dat boek terug bij mij opbrengt.
Ook zou ik nu wat meer op haarweb willen zitten, ma da ga nie lukken want ik heb geen internet op mijn appartement.
BTW, is er hier iemand van de streek van Brugge, die een goeie kapper weet?

Vele groetjes
ilse47 is offline   Met citaat reageren