Los bericht bekijken
Oud 10 april 2021, 16:49   #3
TCC
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2015
Berichten: 130
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door minten Bekijk bericht
Interessant topic. Ik heb inhoudelijk weinig toe te voegen. Wel de opmerking dat het me op dit forum soms opvalt dat mensen in hun poging fina te vermijden opmerkelijk happig zijn dan maar andere middelen te gebruiken waar veel minder onderzoek naar is gedaan en/of waarvan de leveringsbron veel minder betrouwbaar is. De grote vraag is dan of je niet het risico loopt van de regen in de drup te komen.

Een terechte opmerking, het is inderdaad wel experimenteel van aard. Zoals ik zelf al aangaf heb ik finasteride gebruikt in het verleden. Ik ben destijds gestopt omdat ik twijfelde of mijn inhammen niet gewoon mijn natuurlijke haargrens was. Dit is helaas niet zo :-). Echter, in de tijd dat ik gestopt ben heb ik grote verschillen gemerkt. Baardgroei ontwikkelt zich verder (dat zo goed als compleet gestagneerd was tijdens mijn fin gebruik), en ook op seksueel vlak werd eigenlijk alles beter. Dit viel allemaal niet zo op tijdens het gebruik van finasteride, maar pas toen ik gestopt was merkte ik het. Het is heel gradueel, je beseft het denk ik niet echt. Daarom wil ik het nu eerst over een andere boeg zien te gooien. Ook nieuwe onderzoeken die aantonen dat finasteride met je receptors in je hersenen aankloot zit me niet zo lekker.

Laatst gewijzigd door TCC; 10 april 2021 om 16:54
TCC is offline   Met citaat reageren