Discussie: Monique3 in Intiem
Los bericht bekijken
Oud 17 november 2006, 09:43   #10
tessa 1981
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2004
Berichten: 34
Allereerst...mooi interview! Ik heb het gelezen met een brok in mijn keel. De vraag die meer en meer bij mij rijst is hoe het toch kan dat zoveel verschillende mensen zoveel overeenkomsten hebben in gevoel en emotie. Ook ik ben hoog gevoelig (als mijn arts het woord antenne kind had gekend,had ie het vast gebruikt..). Ook meer rijst de vraag als er zoveel bekend is over gevoel en emotie waarom er geen betere therapie, medicijnen en/of andere hulpmiddelen (ik heb wel ongeveer alles geprobeerd) zijn. Ik denk dat dit forum enorm heeft geholpen in kaart te brengen wat er omgaat in de mensen die lijden onder TTM, en maar al te vaak lees ik dat stoppen helemaal uit jezelf moet komen. Ook dit is bij mij een tijdje gelukt, maar waarom vallen de meesten terug? Ik geloof niet dat dit dan een keuze is. In elk geval heeft het interview me weer even aan het denken gezet, terwijl ik in een periode zit dat ik het eigenlijk allemaal wel even prima vind (therapiemoe enzo)...hoe slecht dit ook voor mezelf is, want dit houd in dat ik vij weinig eigen haar heb momenteel...hoop dat het interview je alleen goeds heeft gebracht en misschien wel hernieuwde motivatie hebt gevonden.

xxx Tessa
tessa 1981 is offline   Met citaat reageren