Los bericht bekijken
Oud 8 september 2011, 15:19   #50
siplip
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 augustus 2011
Berichten: 84
Hoi Strider,

Ja ik ben een vrouw en ja dat is lastig in lange haren hoewel daar waar de plekken zitten is bijna geen haar meer helaas en ben erg bang dat dit niet meer terugkomt..Ben er zo mee bezig ..Als ik nou wist dat het terug kon komen maakte ik me niet zo druk maar dat wet ik dus niet...Maar waar helpt dat haarweb tropical jouw goed bij als ik vragen mag??De jeuk??De rode plekken??Schilvers??Wat is het precies en waar kan ik het bestellen?Zijn het tabletten of smeersels??Sorry voor de vele vragen??Maar ik begrijp dat het bij jou ook nooit helemaal weggeweest is//Jij hebt dus ook sebboroisch eczeem?En heb jij ook bijna geen haar meer op de eczeemplekken??
In ieder geval bedankt voor het meedenken!!!Andere pil gaat helaas niet ivm gynaecologische aandoening..Ik heb de mirena en moet die vanwege die aandoening blijven gebruiken..Toen ik deze aandoening nog niet had gebruikte ik de diana en had ik geen vet haar en al helemaal geen haaruitval!Ik zou zo weer terug willen naar die pil hoewel ik ook wel migraine ervan kreeg maar dat gaat dus niet..Helaas ,maar zou graag van jou nog wat meer horen over de topical!

Bedankt

Groetjes Siplip
siplip is offline   Met citaat reageren