Los bericht bekijken
Oud 19 augustus 2004, 18:40   #69
bas739
HaarWeb lid
 
bas739's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2004
Berichten: 103
ff opnieuw in de aandacht...

Ik heb me voor tijdelijk toch even neergelegd bij de waarschijnlijkheid dat het nog even zal duren voordat er een medicijn op de markt komt met de resultaten waar iedereen hier al lange tijd op wacht. Echter ik, en waarschijnlijk ook de wat jongeren naast mij op dit forum, ben de laatste dagen vlijtig bezig geweest met wat op te zoeken over de eerder besproken onderbinding. Nieuwe haargroei is voor mij (nog) niet nodig en ik zit er dan ook serieus over te denken om een dergelijke behandeling te laten uitvoeren.

Ik vind het jammer dat er zo weinig aandacht aan is besteed op forums want het is natuurlijk het mooiste om eerst te kunnen lezen over de objectieve ervaringen van andere mensen.

Verder las ik ook in deze thread dat Jaapie niet veel vertrouwen heeft in een dergelijke behandeling, maar ik heb nog niet kunnen lezen waarom?

In ieder geval waren er in deze thread nog een aantal andere geinteresseerden over deze behandeling en ik denk dat ik even wat 'research' gaan doen op de digitale snelweg. Wat mailtjes de deur uit doen enzo, dit zou namelijk echt voor mij DE oplossing kunnen zijn om mijn toch iets naar achter schuivende haarlijn te behouden.

Groeten Bas
bas739 is offline   Met citaat reageren