Los bericht bekijken
Oud 12 augustus 2020, 13:56   #498
JA1991
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2020
Berichten: 19
Geslacht:
introductie

Goedemiddag,

Ik ben Jasper, 26 jaar en heb nooit stilgestaan bij mijn kapsel. Ik heb van nature al vrij diepe inhammen maar daar heb ik mij nooit aan gestoord. De laatste 2 á 3 jaar merk ik dat het haar bovenop dunner wordt en minder lang groeit dan voorheen. Hierdoor kan ik mijn kapsel niet meer dragen hoe ik het wil (ik had altijd vrij lang haar bovenop en de zijkanten kort). Beetje dat jaren 30/40 herenkapsel.

Nu ben ik genegen om een HT te doen en heb ik diverse offertes opgevraagd. Ook heb ik mij kaal geschoren om te zien hoe mij dat staat alvorens ik de offertes heb aangevraagd. Geschoren is niet aan mij besteed

Momenteel aan de procapil CureGen shampoo en spray + biotine 10.000mcg.

Finasteride begin ik niet aan. Pas als het breed gedragen wordt in Nederland en veilig is. Ik heb een kennis met de effecten die finasteride teweeg brengen, dan weet je wat voor leed het met zich mee brengt. (hij heeft het niet van de finasteride maar heeft last van impotentie).

Anderzijds lees ik hier veel goede verhalen, maar het risico is mij persoonlijk momenteel nog wat te groot.

Afijn, ik ben hier om te leren wat de diverse ervaringen zijn met middeltjes en de HT zelf en hoop op dit forum meer te weten te komen

PS: Er is trouwens een bestelling van EssenGen-6 Plus (topische finasteride) onderweg, 3 flesjes (6oz) in totaal. Mocht iemand deze willen overnemen stuur mij gerust een berichtje. Uiteraard over te nemen tegen een gereduceerd tarief.

De betreffende flesjes: https://www.minoxidilmax.com/topical...ssengen-6-Plus

Groet,
Jasper
JA1991 is offline   Met citaat reageren