Discussie: Kruin kaalheid?
Los bericht bekijken
Oud 27 augustus 2022, 02:19   #2
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Eerlijk gezegd zie ik wel uitdunning. Denk dat je zelf ook wel het idee had dat het niet meer dekkend is. Heeft overigens niets te maken met hoe je je haar draagt. Je kunt een aantal dingen doen: wachten tot je soort van 'uitgekaald' bent en dan een haartransplantatie overwegen. Alleen... niemand kan je vertellen waar het stopt. Kan bij een kale kruin blijven of je kunt een hoefijzer overhouden. Je kunt ook helemaal niks doen, en als het je verder niet boeit gewoon de scheermes erover laten glijden. En als je je haar wilt behouden, dan ben ik bang dat je toch aan medicijnen moet denken. Het is wat makkelijker om haar te behouden dan haar terug te winnen. Als je nog wat haar hebt dan kun je die steviger en wat dikker proberen te maken en wellicht dat je wat verloren haar terug kan 'winnen'. Bij een gladde kale hoofdhuid is dit echt heel moeilijk, en ik kan me geen geval herinneren waarbij iemand glad was en daar succesvol echte normale hoofdharen heeft terug gewonnen. Vaak genoeg van die hele dunnen baby haartjes gezien, maar daar bleef het bij. Dus het is misschien niet fijn om te horen dat je toch uitdunning hebt op de kruin, maar zou je er iets tegen willen doen dan is het nu wel wel de tijd.
Reet is offline   Met citaat reageren