Los bericht bekijken
Oud 16 september 2021, 09:31   #1
Mike326
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2021
Locatie: Rotterdam
Berichten: 4
Geslacht:
Besloten om een haartransplantatie te doen

Na 37 jaar :-) heb ik nu besloten om er toch iets aan te doen.
Ik ben nu 55 jaar en op mijn 18e ,zonder waarschuwing, lag s’morgens mijn hele kussen vol met haar .Ik was hier totaal niet op voorbereid ,wat ik me nog herinner is dat ik tijdens het douchen het afvoerputje moest schoonmaken anders liep het water niet weg door de hoeveelheid haar wat er in lag.
Later stabiliseerde zich dit en heb ik er mee kunnen leven.

De laatste jaren zie ik toch dat het het haar toch weer iets minder wordt en heb besloten om de stap te nemen voor een HT.
Dan begint de zoektocht langs diverse bedrijven .
Eerst even gekeken naar over de grens maar ik heb daar wel mijn bedenkingen in ,mensen die niet gekwalificeerd zijn die deze behandeling doen. Ik heb meer vertrouwen in Nederlandse bedrijven.

Ik heb er nu 4 bedrijven bezocht en aanbiedingen gekregen van 3000-7000 euro, Met voorstellen van 1500 grafts 4600 grafts.in een dag.
Haarlijn met inhammen en soms wel soms niet het advies om de kruin ook mee te nemen.


Dan heb je nog bedrijven die er een ander verdienmodel op na houden ,bij je eerste afspraak je BSN nummer doorgeven :-) met al je doopgegevens (wat gaan ze daar mee doen )bij "NO Show "100 euro betalen en dat in alle communicatie benadrukken.
Dit schrikt de gemiddelde potentiële klant wel af denk ik.
Ik heb wel besloten dat ik een FUE behandeling wil en dan krijg je te maken met
Het gebruik van verschillende instrumenten ,mesjes : Saffier, holle naalden 0,5-0,8 mm .

De behandeling wordt soms alleen door assistenten gedaan en dan komt een arts af en toe kijken of hij doet een deel van de behandeling .Ook hier zijn er veel verschillen. De teams die de behandeling doen zijn soms een vast team of worden ingevlogen, doen een aantal behandelingen en gaan weer weg.

Kortom ik ben er nog niet uit .
Mike326 is offline   Met citaat reageren