Los bericht bekijken
Oud 16 oktober 2021, 17:10   #1
Vercingetorix
Eigen aanduiding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2021
Berichten: 7
Geslacht:
Beginnen met Minoxidil en microneedling?

Beste forumleden,

Na lang wikken en wegen ben ik een paar dagen geleden begonnen met Minoxidil, omdat ik mijn inhammen steeds moeilijker kan verbergen en met name mijn kruin snel dunner wordt. Mijn eerste ervaringen zijn een licht gevoel in het hoofd. De eerste twee dagen had ik ook last van steken in het hoofd, waarna ik even gestopt en voorzichtig opnieuw beginnen ben. Herkent iemand deze klachten? Zijn dit bijwerkingen waar ik even doorheen moet, of is dit een indicatie dat dit mogelijk terugkerende klachten zullen zijn als ik Minox blijf gebruiken?

De reden dat ik dit topic gestart ben is trouwens een andere. Ik heb veel positieve dingen gelezen over microneedling. Ik vroeg me af of het verstandig is om tegelijk met Minox en microneedling te beginnen, aangezien Minox niet bij iedereen aanslaat en ik anders over een paar maanden niet weet wat nou welk effect heeft? Het liefst zou ik nu meteen doorpakken, maar misschien is het raadzaam om eerst het resultaat van de Minox af te wachten. Wat raden jullie mij aan?

Laatst gewijzigd door Vercingetorix; 16 oktober 2021 om 17:42
Vercingetorix is offline   Met citaat reageren