Los bericht bekijken
Oud 18 mei 2022, 11:08   #69
Lowlandlion
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2021
Berichten: 70
Geslacht:
Hi kerel,

Goed om weer is een update te lezen! Na het zien van je foto's begrijpelijk dat je nog niet tevreden bent, echter vind ik het absoluut te vroeg om over een (eind)resultaat te oordelen. De start van de groei verschilt enorm per persoon.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UlpiaNovio Bekijk bericht
Maar toch stiekem het idee dat het niet getransplanteerde gebied wel iets verslechterd is. Dit was natuurlijk te verwachten en heb daar ook rekening mee gehouden. Gelukkig vindt ik persoonlijk mijn donorgebied er nog erg goed uit zien dus een 2e haartransplantatie zit er (naar mijn mening) wel in qua donor.
Er is een reële kans dat door het gebruik van minoxidil er sprake is van shedding. Je bestaande haren vallen uit doordat het medicijn aanslaat en worden vervangen door nieuwe, vaak sterkere, haren. Dit proces kost soms een aantal maanden. Vooralsnog zou ik het doorzetten en de komende 3 tot 6 maanden aankijken.

Voor wat betreft een eventuele tweede HT zou ik zeker een aantal jaren wachten. Je donor is niet onbeperkt en gezien er al 3.600 grafts uitgehaald zijn zou ik hier voorzichtig mee omgaan.

Voor nu, fingers crossed en hopen op nog een aantal mooie maanden!
Lowlandlion is offline   Met citaat reageren