Los bericht bekijken
Oud 4 maart 2016, 18:16   #20
gekkehuis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juli 2015
Berichten: 44
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pjotre Bekijk bericht
Vitamines spelen een grote rol, ik zelf had een vitamine D tekort, nu een half jaar later is mijn haar er wel beter op geworden, niet meer zo futloos slap dun en dof. De "maar" is dat ik niet ineens een volle bos haar heb, dus is het misschien een aanrader voor personen met een beginnende kaalheid om eerst op vitamine tekort te controleren.
Klopt, vaak speelt ook vitamine gebrek een rol.

Ik heb altijd al een kale plek gehad waar het haar nu dunner is geworden. Deze kale plek is van een gat in mijn hoofd op jonge leeftijd (ik was iets van 3 a 4 jaar oud). Heb zojuist even foto's terug gekeken van 13 en 14 jaar geleden. De kale plek zie je daar duidelijk, maar had totaal geen inhammen verder. Vroeger stoorde ik mij er wel eens aan als iemand zei "je wordt kaal" dan moest ik altijd uitleggen dat dit een litteken was van een gat in mijn hoofd. Het "grappige" is, is dat dit litteken nu helemaal niet meer zichtbaar is omdat het haar er rondom ook dunner is, maar op het gedeelte van het litteken zit dus helemaal geen haar en dat zal ook nooit terug groeien. Het is een litteken van c.a. 5 bij 1 cm. En zit precies in het midden, vroeger had ik altijd een scheiding in mijn haar en dan zag je dus duidelijk het litteken.
__________________
v.a. 18 feb 2016
Vitamine A
Vitamine B 6
Vitamine B8 (Biotine ook wel vitamine H genoemd)
Vitamine B11 (Foliumzuur)
Vitamine B12
Vitamine C
Vitamine E
Zink
gekkehuis is offline   Met citaat reageren