Los bericht bekijken
Oud 21 december 2022, 11:02   #179
Cardano
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 april 2021
Berichten: 4
Geslacht:
Het zal allemaal wel inderdaad. Er zijn altijd meerdere mogelijke bijwerkingen bij medicatie, omdat iedereen zijn/haar hormoonstelsel anders is en dus anders reageert. Bij de één maskeert het prostaatkanker, tegelijk post dezelfde persoon eerder op dit onderwerp dat het de kans op prostaatkanker verkleint wordt door het gebruik van finasteride. Voor- en tegens.

Ervaring: Slik zelf al 8 jaar lang 1mg generieke finasteride per dag en voel mij niet anders dan voorheen en heb nooit klachten gehad.. Altijd een hoog libido en sta positief in het leven ;-). Eet vrij gezond, sport 4/5 keer per week (fitness, voetbal, watersport in de zomer) maar drink ook wekelijks een biertje (met zo af en toe een stevig biertje, haha). Moet daarbij wel zeggen dat mijn haar langzaam aan iets dunner is geworden over deze 8 jaar dus wellicht dat alle effecten bij mij mild zijn.

Maar zoals gezegd, dat is bij iedereen anders. Men probeert heel wat in het leven en als het niets is, herhalen we dat simpelweg niet. Net zoals de eerste sigaret, het eerste biertje, of andere dingen waar veel van ons mee in aanraking komen.

Fijne kerst + jaarwisseling allemaal!
Cardano is offline   Met citaat reageren