Discussie: cyclosporine
Los bericht bekijken
Oud 13 februari 2012, 12:52   #27
lin1968
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2011
Berichten: 13
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manja.a Bekijk bericht
Ik ben dinsdag weer geweest voor een behandeling en heb gezegd doe alles maar in een keer en dat hebben ze gedaan.... Het is nu zo dat als ik een nieuwe kale plek zie ik een afspraak mag maken dus ik hoef niet meer terug. Al met al heeft het 2.5 jaar geduurd. Ik heb ook wel in de gaten dat het niet hard groeit het nieuwe haar maar ja. Nu zijn m'n wimpers vrolijk aan het uitvallen maar goed extra laag mascara en een oogliner en dan zie je het niet. Ik zou het zo weer doen. Hoe vergaat het jouw?
Hoi Manja,

De afgelopen keer dat ik bij de dermatologg was heeft ze GEEN injecties gezet, maar mijn doorverwezen naar dr. Boersma. Eenmaal thuis baalde ik hiervan en heb in overleg met haar toch weer een afspraak gemaakt voor nieuwe Kenacort injecties. Tot slot van rekening heb ik deze injecties nog maar 1 x gehad (november) en er is wel nieuwe haargroei zichtbaar. Wel merk ik dat de kale plekken zich nog steeds uit breiden/groter worden...dus dat is wat minder goed nieuws. Afijn ik moet nu eind februari weer en heb morgen een afspraak met dr. Boersma. Eerlijk gezegd verwacht ik hier niet veel van, maar ach...1 bezoekje kan toch geen kwaad denk ik maar. Ben eigenlijk ook wel een klein beetje nieuwsgierig waar hij mee komt. Ik ben vooralsnog van plan om de Kenacort injecties voorlopig door te zetten en verder niks anders te gebruiken.

Ik hoop zo voor jou dat er geen nieuwe kale plekken meer bij komen! Wel balen zeg dat je wimpers nu ook meedoen....daar ben ik eerlijk gezegd ook soms wel bang voor. Het blijft toch een grillige/onvoorspelbare "ziekte"....en dat maakt het soms zo lastig vind ik. Heel veel sterkte!
lin1968 is offline   Met citaat reageren