Los bericht bekijken
Oud 26 oktober 2014, 18:17   #3
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Jazeker , er zijn al genoeg lllt studies gedaan , het reduceerd inflammatie en verhoogd de doorbloeding , ik ga de studies eens bij elkaar zetten in een lijstje...

Op mijn eigen revieuw : sinds ik die helm gebruikte mijn eerste versie , moesten ze elke 3 weken mijn haar bijnippen...
Toen ik dringend geld nodig had bij mijn bouw van mijn huis had ik deze weg gedaan om verder te kunnen bouwen , ik dacht : ik gebruik veel meds , het zal wel goed blijven...

Nu merkte ik wel op dat de groei-rate van mijn haar lange tijd erna terug vertraagde , het kon nu 5 weken duren voor het moest bijgeknipt worden...

Tot ik mij terug in de materie verdiepte , en toen viel mijn euro
Het waren die lasers dat net die snellere groei gaven...
Ik ben dan terug beginnen plannen en bouwen van een nieuw model , en hier zijn we dan, er zitten al heel wat uren/dagen/weken in die helm..
We gaan nu verder ermee door en na paar helmen gaan we concluderen wat de beste methode is voor het eindmodel

Deze helm is trouwens een combo van lasers met vibratie op de drukpuntzones van je hoofd , om precies te zijn staan er 10 motors op de drukpuntzones van het hoofd
het enige dat je moet doen is de helm op je hoofd afregelen dat hij netjes aansluit en gewoon 20min relaxen

ik voorzie hier nog verdere documentatie over , zodra de controller klaar is beginnen we terug aan een nieuwe helm om zo de ultieme helm te kunnen creeren, ik sluit erna een crowdfunding niet uit...
maar daarmee lopen we terug ver voorop , eerst ga ik een paar helmen bouwen om nog meer ervaring op te doen en eventueel nieuwe methodes erbij te voegen...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 26 oktober 2014 om 18:23
wesley1982 is offline   Met citaat reageren