Los bericht bekijken
Oud 3 december 2014, 02:26   #32
Djenner
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 november 2014
Berichten: 15
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
ja we bekijken de patent opties indien deze mogelijk zijn...

betaalbaar is ongeveer 1/2de van de dure commerciele helmen...
de prijs is bepaald door je gekozen zones en de totale modules dat je erin klikt
op de aga zone versie bv kan je 13 x 12 lasers kiezen = 144 lasers ( reele output van de 5mw laser is = 4.5mw per unit ( heb je altijd ) x 144 = 648mw , ver boven de benodigde 250mw voor bio-stimulatie )
dit is dan enkel de aga zone , kies je enkel de kruin of inhammen of andere zakt het aantal nodig lasers voor die zone en zakt je prijs , je betaald dus enkel voor wat je echt nodig hebt... heb je later extra modules nodig , dan koop je die bij en klik je die erin , en klaar... upgradebaar dus

je kan dus de ontwikkelingskost van je helm verspreiden over een jaar , stuk voor stuk wat upgraden

wil je zwaardere lasers kan je deze ook erin klikken...
de gebruiker bouwt eigentlijk zijn eigen helm op een soort kliksysteem...
de gebruiker is de bouwer , bekijk het als een ikea systeem
vandaar het zo goedkoop kan
we zijn de helm nog aan het designen en hebben al 3 tal versies waarvan we verder gaan met ontwikkeling , gaat beetje tron design worden bovenop... het is zeer moeilijk als hobby
hier steeds elke vrije tijd in te stoppen om deze te laten evolueren tot een volwaardig produkt , het moet mooi design hebben, functioneel zijn , upgradebaar enz
ik heb hier momenteel 3 helmen met de 3d printer gemaakt , kon net nipt geprint worden... dit is nodig om verder testen van virtuele hoofden tot op mijn hoofd en andere hoofden te testen en te voelen
of we op het goede pad zitten , ontwerp is een zeer bepalende factor , ik wil iets dat bijna cool lijkt inplaats van de looks van een halve kern-reactor op je hoofd met al die kabels en andere

dit is de enige manier om deze technologie zo betaalbaar mogelijk te maken
een volle helm van scratch bouwen tot een volle helm dat kost gewoon teveel uren werk , de kosten lopen teveel op , wat de prijs omhoog trekt...

wat vinden jullie trouwens van dit concept ?
het design word in januari pas bekend gemaakt , ik wil namelijk geen copycats zien opduiken , maar we hebben al een zeer coole helm hier geprint staan

Ik wens je alvast alle succes en hoop dat je voor eenieders probleem een juiste helm kan maken. Het gaat je lukken
Djenner is offline   Met citaat reageren