Los bericht bekijken
Oud 28 december 2014, 11:48   #11
skydirk
skydirk
 
Geregistreerd: 8 februari 2006
Locatie: leuven
Berichten: 90
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karelenfleur Bekijk bericht
Skydirk
Sorry maar dan hèb jij de ontdekking van de eeuw gedaan...... We hebben over Alopecia areata een autoimmuunziekte. Het haar wordt als indringer gezien en afgestoten.......
Weet ik ook. Daarom dat UV kam bij de dermatoloog bij mij ook tijdelijk hielp. Omdat dit het immuunsysteem ook tempert. De tropenzon lostte mijn probleem zelf onmiddellijk op. De combinatie van veel UV straling en flinke dosis vit D. Half kaal op vakantie vertrekken en drie weken later terugkomen en mijn haar onmiddellijk laten groeien omdat er geen kale plekken meer waren. Helaas maar van korte duur. Ik zeg nergens dat ik de ontdekking van de eeuw gedaan heb. Dat maak jij ervan. Indien een eenvoudige oplossing jou probleem zou oplossen, zou je dat dan ook niet aan iedereen met hetzelfde probleem gaan zeggen. Misschien dat het bij sommigen van hen ook kan helpen. Ik heb nooit gezegd dat het iedereen van zijn probleem zal afhelpen maar als er een paar mensen mee gebaad zijn, is dat toch ook fantastisch. Het minste wat ze zouden kunnen doen, is het toch op zijn minst proberen ipv te blijven klagen en fatalistisch te zijn.
skydirk is offline   Met citaat reageren