Los bericht bekijken
Oud 13 maart 2015, 22:18   #5
Kikimamanyny
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 januari 2015
Berichten: 17
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CarlaBosman Bekijk bericht
Hoi Kikinamanyny, is jouw bloed onderzocht op vit D-gehalte? Dat lijkt me wel een goed begin voordat je gaat aanvullen. Wat is immuuntherapie?

Hier ben ik in de achtste en laatste week van de vit D-kuur van de huisarts, dat is 50.000 IE per week in twee ampullen (D-Cura). Ik merk eerlijk gezegd weinig verschil, in haargroei of algehele conditie. Over twee weken moet ik weer bloed laten prikken ter controle. Ben benieuwd hoe het er dan uitziet.
Hoi Carla,

Ja ik heb mijn bloed laten testen incl hormonen en schildklieren! De waarden waren goed!
Imuuntherapie is: ze maakt een deel op mijn hoofd allergisch door een bepaalde lotion, hierdoor moet mijn autoimuunsysteem de allergie aanvallen waardoor mijn haarwortels weer de kans krijgen om te groeien! Het is 50% kans, maar na 1 keer behandelen ontstaat er jeuk rn wat droogheid. Een vriendin van me zei dat ze haartjes zag op het behandelde plekje en meer stoppels dan op de rest van mijn hoofd! Ik moet 8 tot 12 weken elke weken naar het ziekenhuis om het te laten smeren!

Ik vind het doodeng, maar ik word behandeld door een dermatoloog die gepromoveerd is in haaruitval! Dus ik houd maar vertrouwen!

Gr.
Kikimamanyny is offline   Met citaat reageren