Los bericht bekijken
Oud 16 juli 2015, 11:21   #10
CarlaBosman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2014
Berichten: 253
Geslacht:
Hoi Kiki, ik kom niet meer zo vaak op Haarweb (haar wordt steeds minder een issue voor me en dus heb ik betere dingen te doen) maar nu keek ik weer eens en zag je reactie. Jammer dat de immuuntherapie niets voor je deed. Het artikel heb ik bekeken en zoals je vraagt zal ik je vertellen wat ik ervan vind. Ten eerste vind ik het veel te lang, en al in de eerste drie pagina's vind ik het zo'n gevaarlijk mengsel van zin en onzin (door dat scheutje zin klinkt het voor jou misschien logisch) dat ik gestopt ben met lezen. Toen heb ik nog even gekeken naar de aanbevelingen aan het eind. Lijkt me onuitvoerbaar, dat allemaal te doen en er ontspannen bij te blijven. Een heleboel van de aanwijzingen gaan recht in tegen alles wat ik weet van gezondheid. Mijn voorspelling: je gooit je hele leven op zijn kop, doet dit vier weken lang, het werkt niet en de conclusie is: dat komt omdat je het niet goed gedaan hebt. Je KAN dit namelijk niet goed doen. Mijn advies: gooi dit artikel weg, accepteer jezelf zoals je nu bent en zorg goed voor jezelf op een redelijke manier die bij je past. Dan heb je meteen al gewonnen en het is vast ook goed voor je haar

Succes en liefs, Carla

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kikimamanyny Bekijk bericht
Hoi hoi,

Wil toch graag vermelden dat ik gestop ben met de imuuntherapie! Ik kreeg wat gezichtshaar op wangen en kin, gelukkig normaal gezichtshaar hoor;-) rn op mijn vingers heb ik ook wat haar. Daarom op advies van de dermatoloog besloten eerst kijken of de zo'n wat kan doen! Dus ik loop nu heerlijk kaal door de zon!

Wel ben ik mij gaan inlezen in de bijnieruitputting en het klinkt erg logisch! Ik ben nu dus gestart met een suikervrij, koolhydraat-arm dieet! Hier een super helder artikel:

http://www.ahealthylife.nl/wp-conten...ke_Donkers.pdf

Ben benieuwd wat jullie van het artikel vinden.

Gr. Kiki
CarlaBosman is offline   Met citaat reageren