Los bericht bekijken
Oud 24 februari 2016, 01:53   #1
Vahlinear
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 februari 2016
Berichten: 14
Geslacht:
Exclamation Verdwijnen van alopecia areata met hemp en wietolie

Goedenavond iedereen,

Vandaag speciaal een account aangemaakt om deze info met jullie te delen. Mijn naam is Kevin, 29 jaar en ongeveer een jaar geleden begon bij mij de alopecia areata. Eerst een kleine plek in de schaamstreek maar na 4 maanden overal plekken. Hoofd, baard, lichaam overal... uiteraard gezocht naar allerlei oplossingen maar weinig hielp. Op dit moment wordt ik behandeld met ciclosporine, en ja dat werkt, maar de bijwerkingen zijn erg heftig. Vooral de verhoogde kans op kanker en het zwaar verminderde afweersysteem waren voor mij een reden om verder te zoeken. Op een gegeven moment kwam ik op het onderstaande artikel:

Http://www.rollingstoned.nl/11-8-15-...n-haar-redden/

Ik ben verder gaan zoeken naar de effecten van wietolie en hemp op het haar en hoewel er weinig over te vinden is zijn er wel een paar verhalen online te vinden over de de helende werking hiervan op alopecia areata. Ik heb contact gezocht met de auteur om na te gaan welke soorten zij gebruikte. Ik moet haar antwoord nog afwachten. Toch wil ik dit alvast met jullie delen omdat er dus misschien een natuurlijke veilige manier is om met deze rotziekte om te gaan. Zodra ik een reactie heb van de auteur ga ik de spullen bestellen en uitproberen. Ik zal julie op de hoogte houden, hopelijk eindelijk iets dat werkt.

Groeten,

Kevin
Vahlinear is offline   Met citaat reageren