Discussie: cyclosporine
Los bericht bekijken
Oud 5 maart 2016, 15:45   #30
Vahlinear
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 februari 2016
Berichten: 14
Geslacht:
Cylosporine is rotzooi

Goedemiddag,

Ook ik heb sinds vorig jaar alopecia areata met plekken over mijn hele lichaam. In eerste instantie met vitamine B en zalf behandeld maar deed dit niks. Binnen 3 maanden had ik zo'n 16 plekken op mijn hoofd, halve baard was weg en wenkbrauwen en wimpers begonnen ook uit te vallen. Zij hebben me toen ook cyclosporine voorgeschreven... wat een rotmedicijn! Bij de opbouwfase viel ik overdag in slaap, moe lusteloos, koppijn. Dit hield na ongeveer 1,5 week op. Ik slik het nu zo'n 5 maanden en ja mijn haar is terug maar voel me steeds slechter. Nieren werken veel minder en hier heb ik last van. Ook erg moe en lusteloos. Daarbij komt dat je met cyclosporine amper de zon in mag, als je verbrandt is de kans op huidkanker zeer groot door de verminderde afweer. Bovendien verhoogd cyclosporine de kans op alle soorten kanker en kan het kwaadaardige cellen aanmaken. Niet echt fijn spul dus. Ik ben daarom verder gaan zoeken naar alternatieve methoden en kwam op hennepzaad shampoo en cbd olie. Ik heb hierover een nieuwe discussie geopend, lees deze alsjeblieft door. Ik ben nu sinds een paar dagen bezig en merk vooral verschil in de jeuk op de plekken die ik had. Ik hou de discussie bij dus hoop ober enkele weken resultaten te melden. Alles beter dan deze rotzooi.

Groeten,

Kevin
Vahlinear is offline   Met citaat reageren