Los bericht bekijken
Oud 19 april 2016, 10:33   #20
Vahlinear
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 februari 2016
Berichten: 14
Geslacht:
Goedemorgen allemaal,

Dank je voor al jullie reacties. Het blijft inderdaad een rotziekte. Hoewel ik er voor mijn idee klaar mee was en het op zijn beloop wilde laten, kon ik het toch niet laten om nog 1 ding uit te proberen. Ik ben 1,5 week geleden naar een haarkliniek in Amsterdam geweest. Deze heet hairreset. Hier gaan ze er inderdaad van uit dat alopecia areata veroorzaakt wordt door genetische aanleg en bepaalde triggers. Ze prikken hier een paar druppels bloed en leggen deze onder een om op twee verschillende manieren naar de verzuring van je bloed te kijken. Dit gaat tot de ergste fase 7. Ik zat zelf in fase 5 en 6, mijn bloed is dus erg verzuurd, ik heb hiervoor supplementen gekregen en moet over 1,5 week weer terug. Of dit iets gaat doen weet ik niet, er werd mij zelf ook al verteld dat alopecia areata over het hele lichaam erg moeilijk te verhelpen is. Ik ga er dan ook van uit dat het niet gaat helpen maar kon het toch niet laten om het in ieder geval uit te proberen. Als dit ook niet werkt worden het maar medische tattoos denk ik, dan is het niet anders...

Wat betreft de olie, ik gebruik deze nog wel maar ben niet van plan om weer nieuwe te halen, het kost veel en helpt niet genoeg om de alopecia te onderdrukken. Misschien dat een hele hoge concentratie beter helpt maar dan ben je 200 euro per maand kwijt... of je moet het zelf gaan maken...

Grt,

Kevin
Vahlinear is offline   Met citaat reageren