Los bericht bekijken
Oud 1 november 2016, 11:09   #50
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
wel henk , ik vermoed dat een marketingbeslissing is..

de grote klinische lasertoestellen voor haar-behandelingen tellen 300 diodes of meer ( soms zelfs 400 diodes )
nu bepaald het aantal diodes de kostprijs , en dus ook na marketingcampagnes de uiteindelijk gemaakte winst op hun toestellen

de meest sterke helm commercieel beschikbaar voor thuisgebruik volgt de minimum output voor haargroei te stimuleren volgens laser studies , echter is elke persoon anders
en vallen er een heel deel mensen buiten deze schaal , daarom vind je goede maar ook slechte reviews van lasergebruikers , de key zit hem in de output , en dus het aantal lasers

dus ik vermoed dat het puur beslissing is op commercieel vlak , dit is echter maar een idee natuurlijk , iedereen kan er een ander beeld van hebben

een toestel met minder diodes dat min of meer nog net te betalen is voor een consument zal meer verkoopcijfers behalen dan een toestel dat bv 2x zo duur is omdat het meer diodes bevat

voor een normaal bedrijf is een hogere diode helm niet interessant omdat het gewoon te duur is in productie en er te weinig klanten het zullen kopen omdat het hierdoor veel te duur is

voor mijzelf was er maar 1 oplossing : zelf eentje bouwen , zo is het begonnen en heb ik als hobby steeds nagekeken : goed wat kan nog beter ?
en zo zijn we hier dus , ondertussen een paar helmen verder..
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 1 november 2016 om 11:15
wesley1982 is offline   Met citaat reageren