Los bericht bekijken
Oud 28 januari 2020, 10:56   #3
Haired
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 februari 2009
Berichten: 157
Geslacht:
Beste gebruikers2019

Ja idd valt het op dat niemand reageert.. Ik ben ook zo een.. als het goed gaat dan heb je geen haarprobleem en zoek je geen hulp en daarmee haarweb op.. zo werkt het eenmaal..

ik ben zelf drager v e haarwerk, man, al vele jaren, en ben het ook zoetjes aan zat..
Alternatief..? mscn ook mhp..
(ps gaat u als vrouw kaal door het leven?)

Alleen ben ik na enige research niet zo te spreken over
- het pijnlijk prikken tot aan rode huid (die je ca 4 a 5 dagen daarna niet mag wassen en of sporten) bij ca 3 a 4 behandel dagen die je moet ondergaab..
- bij de zg standaard mhp duurt het ca 1,5 maand tussen elke behandeling, totaal dus ca 3 a 4 maanden.. vind ik TE lang..
- Er is geen zekerheid dat de stoppeltjes blijven en het niet zal vervagen.. Sterker nog, het zál vervagen, niet zozeer vanwege onjuist handelen (zon, zee, strand, wasmiddelen etc).. maar gewoon naarmate de tijd vordert.. Dus blijvend geploeter met touch ups en vage grijze kleuren steeds op het hoofd..
- Bovendien vind ik het te duur voor zulk tattoo (alleen!.. alle prietpraat van kunst-handen ten spijt)..
- En idd het glanst door bovenstaande vervaging in de zon en is haargrens goed te zien..

Wat ik zelf nog moet zien te ontdekken is of er één of enkele leveranciers zijn die zich wel kunnen onderscheiden hierin en enkele van deze problemen kunnen tackelen.. En welke kwaliteits/ techniek verschillen er zijn.. ??Antwoorden hierop zijn voor mij ook zeer welkom..

Hopelijk kunnen enkele lot genoten gauw weer gaan babbelen hierover..
vr groet
Ray
Haired is offline   Met citaat reageren