Los bericht bekijken
Oud 15 november 2005, 16:57   #9
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gaar
Beste haarweb leden,



Jullie hebben er een kalende lotgenoot bij! Eigenlijk al een tijdje, lees veel verhalen hier. Vond het maar eens tijd ook eens te posten (wel zo eerlijk). Als ik een dagboek zou moeten maken van de afgelopen 2 jaar van mijn leven (ben 24) zou ik het hele verhaal van dit forum kunnen copie/pasten. Om on-topic te blijven, onzin dat we altijd onszelf maar moeten vergelijken met iemand met een hersentumor. Kaal worden is g(&*dbvergeten kl0ten en af en toe zal ik de heleboel bij mekaar schelden of zachtjes traantjes latende een dag op de bank zitten. We zullen ook allemaal af en toe willen horen dat het wel meevalt en dat er waarschijnlijk binnenkort een pil komt die mij mijn een haarlijn gaat geven die tot net boven mijn wenkbrouwen zit. Maar wat we niet moeten doen is je leven laten leiden door je uiterlijk en dan zelfs maar 1 aspect daarvan. Als ik niet kaal was geweest zat ik waarschijnlijk wel op een ander forum met een ander zogenaamd levens-vreugde-bedervend probleem. En acceptatie is volgens mij periodiek ene keer wel andere keer niet. Ik probeer er in iedergeval niet een groter probleem van te maken dan het is. Maar ongetwijfeld dat ik nog wel eens zal komen spuien over hoe kut het kalende leven wel niet is.
ben het helemaal eens en herken je beschrijving op het dikgedrukte deel na.

de meesten hier zullen jeugdpuistjes hebben gehad of hebben die nog.
mensen maken zich daar vaak ook druk over en smeren zalfjes en gebruiken coversticks.

die puistjes zijn tijdelijk van aard en vaak redelijk te behandelen door zalfjes en op je voeding te letten.

bij kaal worden is dat niet. als ik tijdelijk ff kaal was maar daarna mijn haar terug zou krijgen dan was er niks aan de hand.
kaalheid blijft vechten ertegen tot een punt dat er een "super"medicijn is of een goede techniek of kaal worden niet zo erg meer is (ik zal persoonlijk wanneer ik 40+ ben er waarschijnlijk minder problemen mee hebben).
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren